С активнo въздушно окачване и въртящ момент, това е Audi S8 Petrol V8 е може би най-пъргавия S8 до момента
Трудно бихте различили новата версия на новото Audi S8 Petrol V8 от предходната по визията отпред. Но големите 21-инчови джанти, четворните ауспуси и сребърните капачки на огледалата издават новата линия.
За разлика от последните разработки на S-модел Audi, този S8 не се задвижва от дизелов мотор. Вместо това, салонът получава подходящото застрашително двойно турбо V8. Двигателят в новия S8 е познат. Tова е същият 4-литров двоен турбо горещ V8 мотор, който е монтиран на Porsche Cayenne и Panamera Turbo. Също така на V8 версиите на Bentley Continental GT и Bentayga и Lamborghini Urus.
С 563bhp и 590lb ft въртящ момент, двигателят в S8 е настроен да бъде над 542bhp и 568lb ft, които версиите Bentley и Porsche генерират. V8-двигателят на S8 също така има добавена 48V леко-хибридна система, която спестява гориво и позволява на двигателя да се изключи по време на спиране. Освен това спомага за подобряване на функцията за старт / стоп.
Осемстепенна автоматична трансмисия и 4×4
S8 е снабден с осемстепенна автоматична трансмисия и както подобава на едно бързо Audi, задвижват се и четирите колела. За да се прецизира още повече сцеплението и да се подобри атлетичността на автомобила, задната ос е снабдена с Sports Differential на Audi – електронно ограничено приплъзване, различаващо въртящия момент.
Фантастичният диференциал не е единственият елемент в арсенала на S8, повишаващ гъвкавостта. Той освен това има задвижване на задното колело, въглеродни керамични спирачки (опционално) и обновена версия на задвиждащото въздушно окачване. Освен че може да разпредели отделни колела в коловози и дупки, за да спомогне за изглаждането на возенето (точно както прави A8). S8 използва същия хардуер, за да противодейства на преобръщането на каросерията.
С този набор от системи за подобряване на производителността новият S8 отговаря подобаващо на BMW M760Li и Mercedes-AMG S63 по отношение на манeврирането. Той несъмнено ще продължи силната традиция, започната от предишните Audi S8.
Разработено по материали от: https://www.carthrottle.com/